امروز : 1403/05/06

سایت خبری سازمان فروش بیمه سامان

پایگاه اطلاع رسانی و خبری

اطلاع رسانی نحوه پرداخت اقساط بیمه نامه عمر

انتشار : 09:30 1402/09/05

توضیحات بیشتر در متن خبر ...


**اطلاع رسانی نحوه پرداخت اقساط بیمه نامه عمر**

به اطلاع می رساند با توجه به تغییر دفترچه های اقساط بیمه نامه عمر جهت پرداخت اقساط دوم به بعد، از تاریخ ۲۷/۴/۹۵ واریز وجوه قسط (و نه پیش پرداخت)به روش های ذیل امکان پذیر است:

  1. از طریق بانک ملت با روشهای زیر امکان پذیر است. (دیگر دفترچه قسط بانک سامان وجود ندارد)
  • مراجعه به بانک ملت با در اختیار داشتن فیش چاپی(دفترچه قسط) از سیستم فناوران و یا شناسه درج شده در اعلامیه بدهکار که در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات حداقل ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری زمان می برد تا در فناوران و حساب بیمه ای بیمه گذار بنشیند.
  • انتقال وجه اینترنتی از اینترنت "بانک ملت" بیمه گذار(در صورت داشتن نت بانک ملت) به حساب بانک ملت به نام شرکت بیمه سامان به شماره حساب ۵۶۰۷۷۹۳۰۰۹ و با شناسه درج شده در اعلامیه بدهکار که با ۴ شروع می شود و شناسه ای که با ۲ شروع می شود شماره حساب ۹۵۵۳۳۸۱۱۸۰ بود که  در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات حداقل ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری( ۵ الی ۶ روز کاری ) زمان می برد تا در فناوران و حساب بیمه ای بیمه گذار بنشیند.
  1. استفاده از دستگاه خودپرداز (ATM) بانک با انتقال وجه به شماره کارت مجازی ۶۱۰۴۳۳۷۸۳۲۱۸۷۹۸۱ با شناسه درج شده  که با ۴ شروع می شود و شناسه ای که با ۲ شروع می شود شماره  ۶۱۰۴۳۳۸۹۴۸۸۸۲۳۵۸در اعلامیه  بدهکار که در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات حداقل ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری ( ۵ الی ۶ روز کاری ) زمان می برد تا در فناوران و حساب بیمه ای بیمه گذار بنشیند.

 

"نکته": لازم به ذکر است واریز فیش های پیش پرداختی همچنان طبق روش گذشته و به شرح ذیل می باشد:

مبالغ پیش دریافتی بیمه نامه  های عمر ""فقط و فقط ""  می بایست از طریق واریز" فیش نقدی" به شماره حساب ملت ۳۶۱۹۲۸۹۸۱ و شماره حساب سامان

۸۰۱-۸۱۰-۹۹۸۰۰-۴ و واریز از طریق نت صرفا از نت بانک ملت به شماره حساب بانک ملت ۳۶۱۹۲۸۹۸۱ صورت پذیرد و اصل فیش ضمیمه پرسشنامه عمر بیمه گذار گردد.

 

لذا خواهشمند است از هرگونه واریز از طریق نت بانک سامان و انتقال وجه پایا و سامانک و دستگاه خودپرداز خودداری فرمایید.

با توجه به زمانبر بودن دریافت شماره حواله از بیمه سامان جهت ثبت اینگونه فیش ها(انتقال وجه پایا، واریز به شماره شبا و سامانک و ...)، در صورتی که واریز مبلغ به غیر از روش های مذکور صورت پذیرد ارسال پکیج بیمه نامه و دریافت کارمزد آن نیز متعاقبا با تاخیر یک ماهه انجام خواهد شد .

 

باتشکر

1909

دیدگاه کاربران
0